.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گزارش مشروح جلسه علني امروز شوراي اسلامي شهر ساري

جلسه علنی شورای اسلامی شهر ساری با حضور اعضای شورا و شهردار مرکز استان در سالن اجتماعات شورا برگزار شد.

به گزارش شمال نیوز ، رییس شورای اسلامی شهر ساری در اين جلسه با اشاره به بازديد از پروژه شهربازي صفرآباد گفت: انتظار مي رود پيمانكار شهربازي، با سرعت عمل هرچه بيشتر نسبت به احداث شهربازي اقدام نمايد.

مهندس مهدي رضايي فرح آبادي همچنين با اشاره به لزوم اعمال مديريت مقتدرانه و توانمند در توسعه شهري گفت: بايد تلاش كنيم تعداد مديران توانمند و كارآمد را در اين بخش افزايش دهيم.

در ادامه دكتر رمضانپور سخنگوي شوراي اسلامي شهر ساري در سخناني بر مبارزه با جانوران موذي و جوندگان تاكيد كرد و گفت: با توجه به آغاز فصل تابستان و شيوع بيماري هاي مختص اين فصل، ضروري است تا مبارزه جدي با جوندگان و جانوران موذي انجام گيرد.

وي همچنين بر حفظ و نگهداري فضاي سبز و جمع آوري نخاله هاي ساختماني از سطح شهر تاكيد كرد.

در ادامه دكتر باقري رئيس كميسيون بهداشت و نظارت شورا نيز در سخناني مواردي اعم از حفظ و نگهداري فضاي سبز، ساماندهي سرويس هاي بهداشتي سطح شهر، كنترل و نظارت بر ساخت وسازها را مورد تاكيد قرار داد.

وي در خصوص اجراي پروژه زندان ساري گفت: مراحل ساخت اين پروژه از پيشرفت قابل قبولي برخوردار است كه بايد از سازمان عمران تقدير كرد.

مهندس نقيبي رئيس كميسيون فني و عمران شورا نيز بر اجراي هرچه زودتر پروژه شهربازي صفرآباد تاكيد كرد و گفت: درحال حاضر پيمانكار طبق برنامه پيش رفته است اما انتظار ما اينست كه اين پروژه با سرعت بيشتري اجرا شود.

وي با اشاره به پروژه 26 متري داراب، از شهرداري ساري خواست تا پايان دوره سوم شورا اين پروژه را به اتمام برساند.

مهندس نقيبي همچنين از سازمان عمران در راستاي انجام روكش آسفالت خيابان ها و معابر مركز استان در اسرع وقت تقدير كرد.

در ادامه شهردار مركز استان درسخناني گفت: بعد از سه سال و نيم كه از مصوبه پرداخت وام 30 ميليارد توماني هيات دولت مي گذرد، امروز پس از 26 ماه تلاش و پيگيري هاي مكرر مراحل پاياني دريافت وام انجام و فردا وام به حساب شهرداري واريز مي شود.

وي با تقدير از همراهي بي شائبه شوراي اسلامي شهر ساري براي دريافت وام سفر رياست جمهوري گفت: اگر همراهي ها و مصوبات بموقع و شايسته شوراي اسلامي شهر ساري نبود، شايد دريافت وام زمان بيشتري را نيز مي طلبيد.

مهندس سيدعلي حجازي همچنين با تقدير از مهندس كريمي استاندار سابق مازندران گفت: در شرايط كنوني اقتصادي، اين وام توان مالي شهرداري را بالاتر برده و سبب مي شود تا پروژه هاي در دست اجرا از شارژ مالي برخوردار شوند.

شهردار ساري از عملكرد سازمان عمران شهرداري ساري و افزايش كيفيت آسفالت و سرعت انجام كار تقدير كرد.

حجازي در خصوص وضعيت واحد كنترل و نظارت شهرداري ساري تاكيد كرد: تلاش ما بر پيشگيري از بروز تخلفات است ليكن سعي مي كنيم واحد كنترل و نظارت با استفاده از اهرم هاي نظارتي كه در اختيار دارد با ساخت و سازهاي غيرقانوني برخورد نمايد.

شهردار ساري ادامه داد: مبارزه با جوندگان و حيوانات موذي هميشه در برنامه كاري شهرداري بوده است از اين پس هم تمام مصوبات شورا در اين خصوص را اجرايي خواهيم نمود.

مهندس حجازي در پايان تاكيد كرد: شهرداري ساري براي احياي فضاي سبز در فصل تابستان ضرب الاجل تعيين كرده است.

وي در پايان با اشاره به انجام آبياري مكانيزه فضاهاي سبز سطح شهر گفت: در مكان هايي كه دسترسي به لوله كشي نيست آبياري فضاي سبز به صورت سنتي با تانكر انجام مي شود.
روابط عمومي شوراي اسلامي شهر ساري


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.16 seconds.